Tuugceee çok teşekkür ederim. benim 23. Haftadan sonra her muayenede kötüye giden bir süreç başladi, plasenta hiç yukarı çıkmadi, rahim yapışmasi mesane yapışmasi sonra damarlaşma başladi kontroller haftalık olmaya başladi yani yapışmasi olursa plasenta zaten hareket etmez rahat olun inşallah en iyi şekilde atlatırsınız.