3 buçuk aylık hamileliği çevreme daha yeni söyledim, önceki kayıplardan kaynaklı tedirgindim. Yakın bir arkadaşım var ama çocuğu olmuyor, söylemeye çok çekiniyorum ama görüştüğümüzde muhtemelen anlayacak artık karnım çıkıyor çünkü. Çok korkuyorum nazardan neden bilmiyorum endişeliyim.. Sizce ne yapayım :(