ozmerd kızlar bebeğim hareket ettiğini hissediyorum bazen karnımın sağ yada solunda toplanıyor sanki orası şişiyor böyle yamuluyor karnım gibi acı vs yok ama neden böyle merak ettim başına gelen var mı normal mi bu
pinar55 ozmerd poposunu sırtını dayıyor gibi yükseltiyor benim kızımda aynı bölgede yapardı şimdi oğlumda aynı şekilde yapıyor 😃
Duyulurum ozmerd bunlar rahmin yaptığı hazırlık, doğal ve olması gereken bir şey. Yine de doktorunuza gittiğinizde söylemeyi unutmayin. Ama genelde doktor zaten sorar toplanmalar oluyor mu diye 🥰
ozmerd ayssss1 internette erken doğum belirtisi diyordu canım endişelendim biraz sağ ol içim rahatladı 🥰
ozmerd pinar55 yaa 😄normal o zaman internette erken doğum vs diyordu endişe ettim biraz sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
minussset ozmerd merhaba bende şimdi böyle şeyler yaşıyorum 27 haftadayım. Ayakta kalınca hemen bir yerde toplanıyor gibi karnım şişiyo sanki kendini ittiriyor gibi şişiyo karnım acı yok ama tuhaf birşey anlamışsınızdır . Bende sürekli oluyo . Siz ne durumdasınız ?
Mucizeeanne minussset nende daha toplanma gıbı olöadı o sekılde hıssetmedım ıttırdığı zaman canım yanıyo sadece
Mucizeeanne Bizde 27+3 haftalığız bazen cok hıssedıyorum gece uyutmuyor mesela ama şu ⅔ gundur bıraz temizlikte yaptık onda dolayı hıssetmıyorum
minussset Mucizeeanne sırt üstü yada sol tarafa yattığınızda yada ayağa kalktığınızda karnınızın bir tarafı sertleşiyor mu şişiyor gibi
minussset Duyulurum 3 hafta var randevuma. Bazen sol tarafa yattığımda da oluyo ama dokunup sevince biraz gidiyo sonra tekrsr yapıyo. Sırt üstü yaptığımda da aynısı oluyo . Ama ayağa kalktığım anda dokunamadan fayda etmiyor hemen karnımın bir yeri sertleşiyor . Yatınca Dalan geçiyo . Bunlar normal mi panik yapmalı mıyım
ozmerd minussset merhaba bende de aynısı oluyordu bu aralar yapmıyor hareketleri var ama toplanmayı bıraktı senin de bir kaç güne geçer bence 🤗
mesrat7615 minussset evet bahsettiğiniz sertlik neredeyse oraya kafayı dayıyor işte 🫠 ve sertliğin olduğu yerden tekme yerseniz eliyle vuruyor demektir, cünkü genelde elleri yüzünde oluyor bebeklerin 🥹🪽