Asabyet ben 11 martta acil sezaryenle apar topar farabide doğum yaptım. 1 saat içinde hazırlıklar yapıldı 12de yatışım yapildi 1 de doguma alindim. Doktorundan hemşirene, hasta bakıcısından anestezi doktoruna herseyiyle çok memnun kaldım. Gerçekten ilgi alaka çok güzeldi. Doğumdan sonra sürekli gelip hem bebekle hem benimle ilgilendiler. Psikoloğuna kadar gelip destek verdi.