Damlaaasss her şey olabilir,şakır şakır kanama görüp hamileliği devam eden de var,veya sağlıksız gebelik ise yavaş yavaş kanamayla düşük yapanlar da .sabırlı olun.hiçbir sorun da olmayabilir yani.ya da doktora gidin ya da devamı gelecek mi bakın.iki günde bir beta hcg nizi detakip edin eğer doktora gidemeyecekseniz.umarım herşey gönlünüzce olur🌸❤️🙏