irmkkck
böyle durumlarda insan ne diyeceğini bilemiyor 😢kimyasal gebelik olması dış gebelik ihtimaline göre kat be kat daha iyi bşr durum.siz iyi olun şuanki öncelik sizin iyi olmanız.kimyasal gebelik her kadında olabilen normal birseymiş, bende de olmuştu.çok araştırmıştım,bu nedenle öğrendiklerime göre önemli olan şuan sizin sağlığınız dış gebelik olmaması adına.ben kimyasaldan hemen sonraki ay tekrar hamile kaldım sağlıkla devam ettik bugüne kadar şükğr.Darısı en gğzel en sağlıklı şekilde başınıza 🌸❤️