AyferMehmet07 Kızlar 31+3 haftamdayım ve 1-2 aydır bacağımda aşırı uyuşma oluyo ayakta kalınca ve artık otururken bile acımaya başladı yaşayan oldumu böyle bişey doktorum magnezyum verdi ama geçmiyor
asyasena35 Bende 33+4düm 2 gündür benimde sağ üst bacağım uyuşmaya başladı aslında magnezyumu bende başından beri kullanıyorum ama internette de kilo alımından kaynaklı da olabilir yazıyor 5 gün sonra randevum var bende soracağımm