LadyX Kızlar 17+5haftalık hamileyim henüz göbeğim çıkmadı. Gece uyurken en azından uykuya ilk dalarken kesin yüz üstü yatma ihtiyacı hissediyorum. Bir sorun olur mu sizce? Onun dışında mümkün mertebe sola dönüp yatmaya özen gösteriyorum.
Parinas LadyX hala yatabiliyorken yatın daha haftanız küçük. 25 30 haftalara kadar serbest. Sizin haftalarda hiç sorun olmayacaktır. İçinize sinmiyorsa da doktorunuza danışabilirsiniz ilk randevuda
Dileminiz LadyX Yatabildiğin kadar yat askım zararı yok ben hala bile şöyle hafif aralıyorum yüz üstü yatmayı ama olmuyor🥲🥲😂 tadını çıkartın
Tuba2144 LadyX benim kilomda seninle yakın ve haftam 18+3 göbeğim nerdeyse hiç yok ve yüzüstü olmasa uykuya dalamiyordum hocaya sordum diyo sol ya da sağ öneriyorum sırt üstü önermiyorum dedi bebeğe kan akışı gitmiyormuş bilgin olsun canım en doğru bilgi doktorun verir tabi ki ona sor muhakkak🤲
LadyX Parinas yaaa çok sağ olun içim rahatladı. Zaten dediğiniz gibi göbüş çıktıktan sonra istesem de yatamayacağım ki 🥲
LadyX Ben-Hurem-Sultan sırt üstü ben hiç yatamadığım için bilmiyorum 🤭 ama illa ki gece bence her pozisyonda yatıyoruzdur. Bir kere kendimi zorladım sola doğru dönüp uyuyacağım diye sabaha kadar resmen yan kemiklerim ağrımış popomun 😂🥲
Parinas Ben-Hurem-Sultan Ona da 5 6 aya kadar izin var diye biliyorum. Bebek ağırlaşmaya başlayınca yani
Tuba2144 LadyX yüzüstü önermiyorum sağ ve sol pozisyon öneriyorum dedi canim bı aydır sağ sol uyuyorum uykuya dlama problemim hala da var ama mecbur bebeğin sağlığı önemli
LadyX Tuba2144 çok haklısınız bebeğin sağlığından önemli değil hiçbir şey ben de doktorumla bir sonraki görüşmemde bunu kesin soracağım 🫶🏻
Accountant LadyX 16+4 göbeğim yok ama yüzüstü yatmıyorum hep sola yatmak çok sıkıcı bazen kendimi sola eğimleyip sırt üstü yatıyorum
ErsBegAs Bu gün çok ağladım ben 🥲 benden 4 hafta küçük arkadaşımın karnı kocaman benim daha hiç çıkmadı
LadyX ErsBegAs canım olsun yaa ağlama sen hiç 🥲 bir yarış değil ki bu sonuçta 🫶🏻 her hamilelik çok farklı 🙏🏻 yani bence çoook büyümesi de iyi bir şey değil ki 🤭 çatlaklar oluşur vs
Brcu145366 LadyX 27 haftama gırıcem hep yüz üstü uyuyorum.doktorum yatabiliyorsan yat sıkıntı olmaz dedı
LadyX Bett2206 ohhh içim rahatladı 🥲 çok mantıklı bence de bu cevap. Bakalım benim doktorum ne diyecek