Dün lekelenmem oldu bugün doktora gittim karından kalp atışı dinledik ama güçsüzdü yeni oluşuyor o yüzden dedi 2 hafta sonra gel dedi. Kese şekli düzgün dedi. Doppler olarak baktığım için uzun bakmak istemedim ısı veriyor cihaz dedi. Zamanla güçlenir mi kalp atışı ?