eliffff34 Kızlar bebeğim 24 günlük gazlı bi bebek doğru düzgün uykusu yok hep ağlamaklı huysuz memede uyuyunca gaz çıkarmak için uyandırmalı mıyım sizlerin rutini nedir ilk bebeğim tecrübesizim desteğinize ihtiyacım var
Ozgekiz eliffff34 ben illa ki çıkarıyordum gazını ama uyandırmaya gerek yok, minik pitpitlar ile ayakta hafif ritimde sallanarak yapıyordum 🥰 hem uyuyordu da bu süreçte, mis kokulu kokulu ohhh🩷
Neferut eliffff34 24 günlük daha çok küçük. Bu dönemde ben mutlaka gazını çıkarıyordum. 2. Aydan sonra uyurken çıkarmamaya başladım. Doktorunuzla görüşün uygun görürse probiyotikli d vitamini versin size, baya hayat kurtarıyor.
eliffff34 Ozgekiz ağızdan çıkarıyor bu şekilde fakat alttan çıkaramıyor baya uğraşmamız gerekiyor böylece uykusu da bölünüyor 🥹