Kızlar 32 haftalık hamileyim sırt üstü yatmayı hamilelikte önermiyolar ara sıra yatardım ama geçen bi vlog izledim kadın diyor ki ultroson da sırt üstü yatarken bebeğin oksijeni az gittiğini gördüm diyo bende sırt üstü yatmadan asla rahat edemem dikkat ediyorum ama ara sıra sırt ustu yatmak istiyorum hıc sırt ustu 5 dk da olsa yatıyor musunuz