Sdnrdlbz Canım ben 8 Eylül’de kan verdiğimde 2.30 cıkmıştı yani negatif,sonra reglim bir gün gecikince 18 Eylül’de tekrar kan vermiştim 1179 çıkmıştı.Şuanda da 30 haftalık hamileyim.Durumumuz benzer geldi beta değerlerimiz falan o yüzden anlatayım dedim☺️