zeyzeyneyney ben de bu durumdan inanılmaz yoruldum , sürekli ikinci ölçüme gidiyorum orada hemen düşüyor ama ilk ölçümler hep yüksek. Evdeyken durmadan tansiyon ölçüyorum daha da psikolojim bozuldu , bende 33 haftalık oldum , 24 saatlik idrar bile topladım tahliller temiz. İnşallah bian önce sorunsuz kurtuluruz bu durumdan. Cevabınız için teşekkür ederim 🥹