Bugün doktor YOLK sacın büyük olduğunu 4.3 mm olduğunu sağlıklı ya da sağlıksız diyemeyeceğini söyledi. Kalp atışı var ve normal dedi çok şükür. 1 hafta sonra gel dedi. Böyle bir durum yaşayan sonrasında düzelen oldu mu? Yardımcı olur musunuz kızlar? Allah yavrumu bize bağışlar inşaallah. Desteğinize ihtiyacım var.