keyfimin-kahyasi-misin myangelson İlk bebem Arsizlasti 😂♥️Ben daha doguramadim iki gündür bı ağrı kasılma var farklı ama düzenli bişey değil 🥹🥹
myangelson keyfimin-kahyasi-misin hahah bakalım kardeş gelince ne yapacak 😅 ne kadarlık oldunuz 38-39 falan olmuş olman lazım sanırım 😅
keyfimin-kahyasi-misin myangelson 37+3 olduk daha 😂🥲37 olunca günler hiç geçmiyor galiba dondu kaldı bakıyorum bı hevesle baya oldu diye daha aynı günde duruyo😂😂
myangelson keyfimin-kahyasi-misin ben 37+0 dan sonrasini görmediğim için bilmiyorum 😅 ama 30 dan sonrası hızlı geçti bence
keyfimin-kahyasi-misin myangelson ya hızlıydı ama 37 oldu ya sanki haflarca günlerce 37 de kalmışım gibi bakıyorum hala aynı 😂😂😂
Aniiiskosu Amnisure testi yaptırsan daha iyi olur. Turnusol pedi yaptılar mor oldu. Testi yaptırdığımız da yalancıymış onu öğrendim. Off ne stres yaşamıştım. 24 haftalıktık o zaman. Amnisure %99 doğru
Merloza keyfimin-kahyasi-misin benimde aynı oluyor. doktor a dedim sızıntı olsa anlar mıyım, sızıntı olursa durmaz o su devamlı gelir dedi. Ayrıca ben anlarım zaten sen takma bunları dedi 😕
Dilarakdemir1 _biranneadayi ben bunu sorduğumda öyle biley yok doktora gidip amnisure yaptırın dediler bende öyle yaptım