mucizemom8 Annekuzusu06666 ya valla mi böyle silik miydi peki markası neydi testin canım 😇 inşallah bende sağlıkla öğrenirim hayırlısıyla
Pamuk95 mucizemom8 awox test iyi bir marka bende onda öğrendim, isterseniz awox erken gebelik alın deneyin, var gibi gözüküyor, Allahim gönlünüzden gecenin en hayırlısını sagliklisini nasip etsin🤲
mucizemom8 Pamuk95 amin canım inşallah teşekkür ederim ♥️ beş gün var günüme o gün testi tekrarlicam inşallah vardır 🤲
mucizemom8 Annekuzusu06666 evet canım seninde çok aşırı silik çizgi çıkmış ya inşallah hayırlısıyla benimde vardır 🤲
Annekuzusu06666 mucizemom8 inşallah canım bak şu an varya o silik çizgiyle 9+5 günlük olduk bile Rabbim sanada hayırlısıyla nasip etsin
mucizemom8 Annekuzusu06666 maşallah canım amin kuzum inşallah ♥️ Allah sağlıkla kucağına almak da nasip etsin inşallah
mucizemom8 Nurellaaaaaaa1212 yok kız günümü beklemek istiyorum kuzum ya beş gün kaldı regle hayırlısı diyorum ya eşim yoğun çalışıyor o yüzden her an gidemem