Handiss 20+5 im ☺️ çok şükür her şey yolunda. Sadece beyninin sağ yarımküresinde koroid pleksus kisti göründü minik, ilerleyen haftalarda geçiyormuş çoğunlukla. İkili ve üçlü taramam güzel geldiği için ultrason dışında başka bir belirtisi yok onunda ☺️ siz nasilsiniz