Mervevebebegi15 Haftaya kadar çalışabilir raporu almıştım bugün son gün tekrardan doktordan çalışamaz belgesi almama gerek var mı bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevinirim
Enmomy Mervevebebegi15 bugün ben gittim . Benimde 37 son gündü . Doktora söyledim vezneden yazdırmak için . İşyeri yapıyor dediler
crazyymom Mervevebebegi15 is yerindeki doktora sorun bazı is yerleri kendi raporun bittiğini bildiriyor bazıları kendi doktorunuzdan rapor istiyor
Mervevebebegi15 Enmomy tamam teşekkürler ben haber vereyim iş yerindeki arkadasa sgk bugün bana işlem yapmanıza gerek yok demişti ama internette de almak gerekiyor yazıyor
Asdfgh122 Mervevebebegi15 tam olarak anlamadım şimdi napmak lazımmış? Ben 32 de çalışabilir alıp şirkete verdim 37 olunca ne yapacağız
Mervevebebegi15 Asdfgh122 37 de de çalışamaz raporu almak gerekiyormuş yarın sorup netleştirip yazarım tekrar ben bugün sgk yı aradım onlar bişey yapmanıza gerek yok dedi ama emin olamadım garanti olsun
Mervevebebegi15 Talentedmom almadım yarın alayım 11 martta bitmişti ama bir günden sorun olmaz inşallah