Kızlar selamlar 57 ile hamile kalmıstım gecen hafta ebe ölçtü 67/66 kilo normal dedı bu sabah ölçüm yaptım 68 olmusum yeni haftayla ayy normal mi ya berekettir verılır bebişler saglıklı olsun ama insan tırsıyo siz ne alemdesiniz bu kadar almıs olmam normal mi bebege plesantaya dagılımı da oluyor tabıı ama