Laydaa Bugün şeker yüklemesi yapıldı ilk verdiğim 79 içtikten sonraki 116 ondan 1 saat sonra verdiğimde 47 çıktı çok anladığım bi konu değil ama tedirgin oldum sonuçlarda bi anormallik varmı sizce
Pinarkorkmazer Laydaa ikinci saatiniz çok düşük çıkmış doktorunuz gerekeni söyler diyet yaptırır düzelmezse insülin başlanabilir
Mervebalemir Namiren aynı gun icinde oldu mu acaba surecten bahseder misiniz ben özel takipliyim ama şeker yüklemesini devlette yaptırcam
Namiren Mervebalemir evet devlete gittim şeker yüklemesi yaptırıcam dedim doktorunuz ne kadar önerdi dediler söyledim ona göre yapıyorlar aynı gün içinde çıkıyor aç gidiyorsunuz kan alıyorlar ve glukozu içtikten sonra 1 saat bekliyorsunuz tekrar alıyorlar 1 saat sonra tekrar alıyorlar bu süreçte 2 saat boyunca su dahil hiç birşey yiyip içmiyorsunuz