39 haftalık hamileyim, çevremdekiler mercimek çorbası içmememi söyledi gaz yapıyormuş sütüm de gazlı olurmuş bebeğe geçer dediler ne kadar doğru bilmiyorum ama var mı başka şunu yeme içme gaz yapar dediğiniz yiyecekler şimdiden dikkat etmek istiyorum ki bebeğim de gaz sorunu yaşamak istemiyorum önerilerinizi bekliyorum