C_i_i Kızlar tüp bebek de kaç kere beta verdiniz . Ben sadece 2 kere verdim . Artış da gayet iyi . Doktor kese için gün verdi. Ama 3. Yü de vermek geçiyor hep içimde. 😄
Gulbahcesi_ C_i_i ben bugün dayanamadım sağlık ocagında verdim kan 21.günüm 13.gün öğrendık pozıtıfı 137 15.gün 369 değer
C_i_i Gulbahcesi_ Yaa çok güzel artış maşallah . Doktorunuz ne dedi tekrar verecek misiniz . Yoksa kese için gün mü verdi
C_i_i Gulbahcesi_ Aa çok pardon yazınızı şimdi anladım . Sanırım dr artınca yeterli demiş . Sanırım siz bida verdiniz 3. Kere .
tazecikannee Ben ilk kızımda bi kere beta verdim o da transfer sonrası 8 günde 127 ile öğrenmiştim 2 3 günde bir versen kan yetiyor
Gulbahcesi_ C_i_i evet kendım vermek ıstedım saglık ocagına doktor ıle yarın randevum var bakalım ultrason ile değerlendırıcek
C_i_i Gulbahcesi_ Hadi güzel haberler alın inşallah 🥰 bugün kaç çıktı belli oldu mu . Ben kese için bi 10 gün daha beklicem .
Gulbahcesi_ C_i_i daha belli olmadı saglık ocagı gec cıkıyor herhalde yarın bakalım ultrasonda ınsallah guzel haberler alırız paylasırım