Merhabalar benim bu ay reglm 8 gün gecikti karın ağrım var olacağım sanıyorum ama olmuyorum onun harici bel ağrısı ve göğüs ağrısı hep bende olan şeylerdi olduğu için regl mi gebelik mi bilmiyorum bi de eşim azosperm hastası tedavi görüyoruz aslında normal yolla gebelik imkansız gibi bi şey ama sanırım insan gecikince umutlanıp bekliyor .. tek farklı olan akıntım yok diğer aylarımda regl olmadan önce çok akıntım olurdu Şuan hiç akıntım yok bu ay regl gecikmesi yaşayan oldu mu böyle uzun süreli