Kelebek123 Bana iyi, tecrübeli, cinsiyeti erken dönemde söyleyebilen bir doktor tavsiye eder misiniz?
Haticcee Kelebek123 Ahmet Hakan Beyazıt.. 11. Haftada öğrendik cinsiyetini ve ilgili iyi bi doktor..👍🏻
Haticcee Kelebek123 Evet canım, ilk muayene 200 tl 2.si ücretsiz.. yani her iki defada bir ödeme yapıyosun..
Haticcee Kelebek123 Evet cnm.. hatta dr daha bişey demeden erkek değil mi o dedim.. ben söylemeden sen söyledin dedi.. :)
Kelebek123 Hllkaraca Cuma günü tavsiyen üstüne gittim Derya hanıma 13+2 de çok büyük ihtimal erkek dedi cinsiyetine 😊 teşekkür ederim.
Haticcee Kelebek123 evet ultrason aleti iyi.. ama en son kuzenim gitti, bozulmuş diyodu ultrason aleti.. yapıldımı geri bilmiyorum henüz..