Smyye1B Fatmet 12+0 nazar değmesin ama çok enerjigim bulantı tiksinme aserme vs hiç birşey yaşamadım ☺️ Perşembe günü ikili test randevumuz var .
Fatmet Smyye1B maşallah, Ben de bugüne kadar kusma ve aşırı bir bulantı yaşamadım Çok şükür 🙌🏻 şanslı anneleriz 🧿 Gebeliği zor geçen annelere de kolaylıklar diliyorum inşallah çabuk atlatırlar.