nur4040 Mavi kapaklı erken test dün yaptım Kaset test bugün yaptım silik birlekilde ilk 5 dakikada cıktı ikiside
nur4040 bgndgd İnşallah bilemedim vallahi silik çıkınca böyle olan varmı ki kan vermekimiyim beklemeliyim bilemedim,
tazecikannee nur4040 inşallah vardır canım ama geçmişse testlerin net çıkması lazım yada biraz daha silik olması lazım geç döllenme de olanilir sen en iyisi kan ver
nur4040 bgndgd inşallah canım silik ya ben de bir hafta bekleyip öyle kam vereyşm diyorum erken öğrenşnce stres oluyorum