Hillalya Kızlar 17+5 deyiz 1 haftadır halsizlik ve titreme var magnezyumu kullanıyordum doktorum bıraktırdı bi süreliğine tansiyon düşüklüğü yapabiliyormuş ama devam ediyor kansızlığım falan da yok neden olur ki normal mi ?