busraa9090 kızlar gebelik şekeri yaptırdım birer saat arayla olanlar normal cıkmıs sadece aclık bı tık yuksek cıkmıs basına gelen varmı dun 6-7gibi tatlı yemiştim acaba etkılemıs olabılırmı
saglikciaanne busraa9090 akşam yediğiniz etkilemez abartmadıysanız ama abartılı yediyseniz etkileyebilir