Eslemxz Merhaba arkadaşlar 9 haftalık oldum ama bugün sabah itibari ile kahverengi bi akıntı başladı normalmi sizce.Ağrım sızım yok şuan
ddefnos Eslemxz daha öncesinde herhangi bir riskin var mıydı progesteron kullaniyo muydun bazen kullanirkende akıntı geliyor ama bi riskin yok ve yeni başladıysa acilden giris yapmanı öneririm
Dln25-25 Eslemxz merhaba bende 9 haftalıgım benimde dünden beri akıntım başladı kahverengi agrım yok ama tedirgin oldum birden oldugu için bugünde randevum var doktora soracağım
Annekuzusu06666 Eslemxz 9+4 bende 3 gün önce başladı halada az az geliyor ama doktorum her ihtimale karşı iğne verdi 3 güne bir günde iki defa da fitil kullanıyorum şükür bebeğimde bi sıkıntı yok ama rahimde birikmiş eski kanı atıyor dedi
Minnakpopus Eslemxz iyide belki o arkadaşta birşey yok Allah korusun sizde farklı birşey var sorsa ne değişecek grip değilki bu ilaç kullan geçsin denilsin. Muayene olmalısınız
Dln25-25 Eslemxz merhaba şuan çıktım doktprumdan ve kesede bebek görünmedi gelişmemeiş ooabilir dedi şuan yokda hastaneye gidiyorum
Eslemxz Minnakpopus bende yazıcam doktoruma şimdi ama hemen cvp veren bir insan değil malesef çok galesiz.Çok yoğunlaşırsa acile giderim bende
Minnakpopus Eslemxz Allah korusun umarım yoğunlaşmaz. Yinede riske atma acildende olsa bi giriş yaparsın duruma göre
Eslemxz Minnakpopus akşama kdr takip edeyim şimdi fitil koydum gece daha çok yoğunlaşırsa giderim hemen
Eslemxz Annekuzusu06666 yok yok ilişki yasak zaten tüp bebek ile hamile kaldım. Durduk yere başladı.Yazdim doktora gel derse gidicem hemen habersiz gidince de ilgilenmiyor kendisi tüp bebekçi normal kadın doğum degil cok yoğun olunca ilgilenemiyor
Eslemxz Annekuzusu06666 bulamadımki bi doktor 😢 2 doktora gittim aslında ilgilenmedi beğenmedim doktor arayişindayim bu sürectede mecbur tüp bebek doktoruma yazıyorum