Arkadaşlar merhaba,gebeliğimin 14.haftasındayım ancak okadar halsizim ki hiç bir şey yapamıyorum doğru düzgün beslenemiyorum hep geçiştiriyorum yemekleri hiç
halim yok bu durum ne zaman geçiyor? Artık hayat kalitemi etkiliyor yapacaklarımı yapamıyorum sizin deneyimleriniz nasıldı geçiyor mu bu durum🤔