ayse5487 Kızlar bebeğim 2 haftalık ama ne yiyor ne içiyor öyle uyuyor göbeği de düşmedi hala doktora götüreceğim ama memnun kaldığınız güzel ilgilenen işinde ehil bir doktor önerisi istiyorum lütfen 🌸
Fatma5806 ayse5487 merhaba Dr umur ozdol biz onunla ilerliyoruz çok memnunuz isragramdan bakabilirsiniz
minikbebegim06 ayse5487 kızım orda doğdu doğduğu günden beri takiplerini Selin hanım yapıyor memnunum
minikbebegim06 ayse5487 sürekli uyuyorsa sariligi olabilir sizin yerinizde olsam cocuk acile gider danışırdım
minikbebegim06 ayse5487 bence yine de çocuk acile götürün şekeri mi düşüyor ne oluyor ki devamlı uyuyor yiyip içmiyor yani normal bir durum değil
Nrbanu Eğer özele goturebilirim derseniz engin yurdakul derim. Mükemmel bir doktor kızımı 5yasindan beri sadece ona götürüyorum çok memnunum