Merhaba anneler bugün muayene icin doktora gittim 23 +4 haftalık hamileyim bebeğin çok asagida olduğunu söyledi kasiklarimda ağrılar oluyordu vede çok sık tuvalete gidiyordum tuvaletim olmasa bile tuvaletim gelmiş gibi hissediyordum bebeğin konumu yüzündenmis benim gibi olan bunları yaşayan anneler var mı ? Rahim kisaliga bakmak için gideceğim erken doğum olabilir rahim kisaligi varsa dedi tedaviye başlamamız gerek dedi doktorum endişelendim ve birazda korktum bebegi aşagıya kasiklarinda olan varmi rahim ağız uzunluğu normal olan anneler çok merak ettim.