15+3 haftalıgım. Bugun kontrole gıttım beynı gelısmemıs gıbı dedı. Haftaya bır daha goreyım dedı. Su çok fazla tam da göremedim ama bır haftaysa bakalım dedı. Zaten rısklı gebelerdenım perinataloga gıdıyorum detaylı baktı bugün. Yanı ya öyleyse ne olacak alacaklar mı bebegı. Kalbi atıyor bütün organları iyi dedi. Kafayı yemek uzereyım