Ogretmen 6+5 im. Doktordan geldim alttan 12 mm kese ölçtü ama bebek de görmedi, kalp atışı da görmedik, yolk sac da görmedim moralimi bozmalı mıyım
Duygukarabulut21 Ogretmen bende 7 haftalıken gittim kese vardı bebek yoktu cuma günü gidecem umarım bebeği ve kalp atışını görürüz 🥺
hilal_tas94 Ogretmen aynısını geçen hafta ben yaşadım. 1 hafta sonra gittim bebiişi gördük elhamdülillah korkma içini ferah tut herkes allahtan tevekkülün tam olsun ama muz ye bol bol doktor 1 hafta muza göm kendini demişti 😄
minnakhanimmm Ben 5+3 haftalıkken gittiğimde benimde öyleydi 6+3 haftalıkken gittiğimde hem bebek hem kalp atışını duydum belki geç döllenme olabilir içini ferah tut iyi şeyler düşün
Elfygmr97 Ogretmen hiç moralini bozma ben de adet tarihime göre 8 haftalıkken gittim kesin kalbini duyarım diye doktorda öyle demişti daha önceden gittiğimde kese adet tarihimle uyumluydu dün gittim karından baktı yine kese boştu sonra alttan baktı 6+1 dedi bebeği gördük kalp atışını gördük ama böyle belli belirsiz duyduk geç döllenme dedi strese sokma kendini hiç şimdi haftaya tekrar gidicem bakalım
Duygukarabulut21 Ogretmen tamam haberleşelim dualarınızı eksik etmeyin Bu arada belirtilerin devam mı mesela benim hepsi halen devam midem çok bulanıyor aşırı yemek yiyemiyorum
Ogretmen Duygukarabulut21 tamam canım. Aşırı değil ama bulantılarım başladı 3 gündür, göğüs hassasiyeti var uyku hali var.
minismom Ogretmen 17.5 mm ile yolk kese gorundu bugun yolk sacın gorunmesi icinde belli bi mm ulasması gerekiyodur bence hemen moralini bozma benimde bebek ve kalp atısı gorulmedi haftaya cuma bida cagırdı icini ferah tut
Ogretmen minismom inşallah ben de küçük diye umud ediyorum, bi de burda özel hastane yok devlet hastanesi cihazından belki göremedi diye düşünüyorum. Ben de haftaya cuma gideceğim tam 8 haftalık olacak inşallah görürüz bebeklerimizi
Duygukarabulut21 Ogretmen benimde göğüs hassasiyeti ve aşırı mide bulantısı var hiç bir şey yiyemiyorum güzel haberlerle sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim