Drusnm2 Allah razı olsun🥹💝 Şöyle magnezyum alıyordum ama, ikizlerde zorlanmamın sebebi çok ağır geliyordu karnım o kadar büyümüştü ki, oturup kalkmak benim için büyük bir eylemdi… 36.haftamda dr a yalvarmıştım ne olur doğurt beni diye.. o zorluklar aklıma geldikçe daralıyorum. Hamilelik benim için, yetersizlik, savunmasızlık, hiç bir şeyden keyif alamamak gibi anlamlaştı..
Rabbim hepimizin sürecini kolaylaştırsın inşaallah, isteyen kalbi anne olmak için atan her kadına nasip etsin