Zehrakcr05 35+5 de doğan Bebeğim 5 gündür küvezde sarılığı bi düşüp bi yükseliyor bu durumu yaşayanlar oldu mu sebebi nedir sizce küveze enfeksiyon nedeni ile alındı sonrasında sarılık ta çıktı