19 haftalık gebeyim . Şiddetli sancım var ve bugün ultrasonda Hidronefroz olduğunu söylediler . Ve idrar yolu enfeksiyonum var .Antibiyotik tedavisi başlandı . Eğer geçmezse stent takılacakmış . Başına böyle bir şey gelen var mı ? Ağrıdan duramıyorum