edacnr96 ben hiçbir şey yaptirmadim… 37.haftada dogurunca, anda çikolata yaptırdık😄 mevlutte dağıtmıştim ben. Gözün aydın demeye gelenleri çağırmıştım Mevlüde ve kahve sunum tepsisi, cam lokumluk içinde lokum, tek içimlik kahve, erkeklere çorap, kızlara amigurumi toka dagitmistik. Eve gelenlerden de sadece çocuklara oyuncak almıştım. İşte baloncuk çıkaran şeylerden, tadelle pervane verirdi ya, onlardan falan almıştık… Çocuklar annelerini oynamak için darlasin da erken kalksinlar diye düşünmüştüm 😄