Herkese merhabalar, benimde hamilelik serüvenim 36+6 de tamamlanmış oldu, buraya nasıl yazacağımı hep merak ediyordum çünkü en başından beri bebeğim nasıl isterse öyle gelsin dedim. İlk hamileliğimdi. 36+4 de rutin kontrolüm vardı. Hastanede nst çekildi ve tansiyon ölçüldü. Nst de sancım çıktı. Ve tansiyonum normal değerlerin çok üzerindeydi. İlk defa böyle oluyordu hamileliğim boyunca tansiyonda sorun yaşamadım. Doktorum kan ve idrar tahlili istedi ve yarım saat içinde tekrar nst çekildim. Sancı yoktu bu defa fakat tansiyon yüksekti halâ. Bu şekilde beni birakamayacaginı söyledi doktorum yatisim yapılmış oldu. Ertesi güne kadar ilaçla kontrol altına aldılar tansiyonu ve evde kontrol şartıyla taburcu oldum. Eve geldiğimde 1 gün boyunca 2 saat aralıklarla tansiyon ölçtüm. Normal ilerleyen degerler ertesi gün bir anda yine yükseldi. Doktoruma haber verdiğimde artık beklememize gerek yok gel hastaneye alalım dedi. Zaten ciğer geliştirici yapmışlardı önceki yatisimda. Korku ve panikle hastaneye gittik ve direkt sezaryena alındım. Belden iğne hiç acımadı. Sadece sakin kalmak çok önemli. Ameliyathane de korkudan mi soğuktan mi bilmiyorum inanılmaz titredim. Zaten uyustuktan bı kaç dakika sonra bebeğimin sesini duydum. Yarım saat içinde de odaya alındık. Sonraki süreç biraz zorlu geçti benim için. İlk karnıma bastirdiklarinda canım acıdı ve ilk ayağa kalkisimda baş dönmesi yaşamadım ama ağrım çok fazla olduğu için çok da duramadim. Bende baş ağrısı vs. olmadı. Ama ağrılarım yaklaşık 1 hafta her yatip kalkmada devam etti. Çok fazla odemim vardı. Sezaryen yerinin üst kısmı morarmaya başlayınca 5. Gün kontrolünde doktorum ameliyat esnasında tansiyon değerlerinden dolayı kılcal damar kanamasının oldugunu soyledi ve Bir krem yazdi. Kremi kullanınca o da çokça azaldı şükür. Bir haftanın sonunda ağrılarım azalmıştı. Normal doğuma daha yakindim ama nasipte böyleymiş. Allah’ım herkese bebeğine sağlıkla afiyetle kavuşmayı nasip etsin.