27 haftalıkken öğrendim dünyamız başımıza yıkılmıştı günden güne her yerine dağıldı 2 hafta hastanede yattım 30. Haftada sonlandırmak zorunda kaldık hiç umut yok dendi acısı hiç geçmiyor tabi ki ama umarım sizin o kadar kötü değildir sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz