Nazli59 Kızlar ayın 3 ünde pik görmüştüm dün hafif koyulaşmıştı bugünkü testim yine daha koyulaşmaya başladı acaba tekrar mı yumurtlama göreceğim yoksa müjde mi gelir ne dersiniz???
Limonsekeri Nazli59 ayda iki kez yumurtlamanız olmuyorsa gebelik olma ihtimali olabilir ben kızımı böyle öğrenmiştim 🌸 adet tarihinizi bekleyip test yapın inşallah gebelik vardır 🥰
Nazli59 Nurellaaaaaaa1212 ay kuzumm inşallah yaa bu ay doktorum sıkı sıkı tembihledi test mest yapma diye nasıl sabredicem ben :D
Nurellaaaaaaa1212 Nazli59 2 gün sonra sağlam bir test yapabilirsin yani güvenilir bir marka. Varsa cok silik çıkar çıkmayadabilir üzülme gün gün yaparsın. Ben kendimi sıkıp test yapmayıp strese girmeye karsıyım
Nazli59 Limonsekeri valla pko başlangıcı tespit edildi miyo inositol başlattı doktorum. Eovulasyonu da 3 aydır yapıyorum 1 ay yumurtlama var 1 ay görünmüyor. Pko ile tahmin ettiğimiz kadarıyla 2 ayda 1 yumurtluyorum. İnşallah yaaa
Limonsekeri Nazli59 inşallah vardır o zaman dikkat edin siz yine de ara da bakın adet yaklaşınca erken gebelik yapıp ya da kan verebilirsiniz 🥰🌸 çünkü bende kendim bu şekilde gebeliğimi öğrenmiştim bebeğim şimdi 2 yaşında rabbim size de nasip etsin
Nurellaaaaaaa1212 Nazli59 prodoctor ile 5 gün kala cok cok silik bi çizgi gördğm ama saatler sonra cıktı ortaya tamam dedim kesin hamileyim dedim hiç kuruma yapmamıştı