Fatmakrt Evet çok memnunum daha önce arkadaşın pompasını kullandım marka bilmiyorum üzerinde yazmıyordu ama ağlayarak sağıyordum Lansinoh ile hissetmedim bile belki o kadar acıdan sonra Lansinoh çok hafif geldiği içindir hani siz direk Lansinoh ile başlarsanız belki ilk başlangıçta az acı olabilir bilemiyorum ama bebek emişi ile aynı diyebilirim ben memnunum düzenli kullanıyorum