Ucubirarada yok canım insanı her türlü kandırmaya çalışıyorlar işte yoğunbakımda öyle falan diyerek. Bizde özel odada kaldık yoğun bakım değil. Sonrasında tüm doktor kontrolleri, tahliller 28 gün dolana kadar heeer şeyi ücretsiz. Siz artık taburcu olmuşsunuz çok çok geçmiş olsun. Sağlıkla büyüsünler bebişlerimiz🤲🏻