Dün akşamdan beri hafif hafif regl olacakmışım gibi sancım var ama çok düzenli değil saatte bir falan 5 dk da bire düşerse doğum diyorlar onu kontrol ederim ama diyelim ki 5 dk da bire düşerse suyum nişanım gelmeden doğum yapabilir miyim? 39+5 bu arada.