27 haftalık hamileyim, 2 gün önce spekulumla muayene etti doktor, rahim ağzı tahriş olmuş dedi ama sadece manurol şase yazdı tek kullanımlık, mantar olsa gorurmuydu sarı akıntıdan bıktım artık yoğun şekilde gelip duruyor ama kaşıntı ve koku hissetmiyorum