Mira_ll13 Semamtr Beeeennn semih temel doktorum du doğumumu o gerçekleştirdi çok iyi bir doktor çok tavsiye ederim oğlum şuan 14 aylık
Semamtr Emse Semih Temel’e gidiyorum şehir dışındayım işim gereği ama doğumum Çorum da olacak en ufak bir sorumda kendisini arayabiliyorum çok ilgili kendisi
Semamtr Emse Elit parkta yapacağım inşallah. Devlet hastanesi travma sebebi bence eltim 2 doğumunuda Erol Olçok’ta yaptı 24 saatten fazla sancı çekti suni sancı adı altında rahim ağzı yumuşasın diye fitil vermişler ve yatacaksın demişler. Kız mafoldu