Elf69 Kızlar 16+1 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim oğlum oluyor Allahın izniyle ve bebeğimin hareketlerini hala hissetmiyorum hisseden anneler görüyorum endişelendim normal mi acaba
sedakyhn Elf69 normal.canim biz de 16+4 günlüğüz çok hafif arada hisseder gibi oluyorum ilk başta senin gibi endişeleniyordum birşey mi oldu iyi mi acaba diye ama normal bı durummus 😊
Dilaraa55 Elf69 Normal canim bende hala hissetmiyorum endişelenicek bişey yok Bizde 16+2 olduk bugün aynıyız🤍🤍
Burcuilker1 Elf69 ikinci gebeliğim 18 haftalık ama 1 kez bugün bi pıt hissettim oda emin değilim normal bence sizin de.
baharalper sedakyhn ben de birkaç gün önce günde bir kere sanki hisseder gibi oldum pıt pıt diye ama 2-3 gündür bir şey hissetmiyorum normal mi acaba ya tedirgin oldum iyi mi diye 17+6 benim de
Nurgunay0 İkinci gebeliğimi 19 20 haftalıkken filan hissettim sezaryen ile doğum yaptıysan kesiden kaynaklanan hissizlik nedeniyle geç hissettim ben sende öyle olabilir bebek göbek deliğinin oraya gelince hissetmeye başlıyorsun normal bir durum
sedakyhn baharalper bende çok tedirgin oluyorum sonra normal diyorum kendi kendime 😊 kontrolümüz var bu gün gittiğim de doktora da soracağım
sedakyhn baharalper bebek iyi canım sende korkma bebeğin iyidir bı problem olunca ben detaylı sormayı unuttum