Sevimaltnn Kızlar camlarım boydan baharda geldi silmem lazım ama riske atmak istemiyorum sizmi siliyorsunuz yoksa birinimi tutuyorsunuz temizlik için vs🥰
deletedmom43191 Sevimaltnn hep kendim sildim yavaş ve dikkatli bir şekilde 3 gebelik geçirdim kendim yaptım
Accountant Sevimaltnn silvanın mopuna bez takıp siliyordum normalde de 7. Katta oturduğum için bayrama kadar sileceğim yine o şekilde mecbur gelip silecek kimse yok
Elifimsib Sevimaltnn eşim siliyor hamilelik sürecinde bu hafta yine bi eşim silecek perdeleri falan yıkayacağız. Doğum Mayıs ortası gibi olacak mayısın başında annem gelecek o zaman da bi annem siler. Erken doğum riskim olduğu için çoğu ev işini eşim yapıyor yerleri bile silemiyorum cama hiç cesaret edemedim o yüzden
Kocamanailem_ 35 haftalıkken kendim silmiştim . 9 gün sonra doğumum var. Cumartesi pazar tekrar kendim sileceğim. Oda oda yapınca yorulmuyorum kolay oluyor
MinikBrokoli Silmiyorum yağmur yıkıyor yada kocam evi yıkarken yıkıyor poşur poşur , cadde üstü oturuyoruz işlek bir yer tozu eksik olmuyor, en temiz su tutmak oluyor, sineklik var diye tüm tozu alıyor,😂😂
Nurgunay0 Ben eşime sildircem benim de camlarım boydan yukarlara uzanmak filan riskli hamilelikte başın döner Allah korusun ramazanın son haftalarında detaylı temizlik yapıcam oda oda yaparsam bişey olmaz kendinizi yormayın yavaş yavaş hallolur eşinizden yardım alın benim ki çok sevmez ev işinde yardımcı olmayı ama konu bebek anne sağlığıysa yapar sözünü aldım yaparım ben dedi 😊
Dicle47 Ah ah benimde öyle bir sorunum var balkon büyük uzun boydan ayna Allah yardımcımız olsun en son çare birini tutmak olucak galiba
babyUras_ Sevimaltnn normalde ben veya eşim sileriz . Ben içini oda dışını silerdi ama bu sefer arkadaşlarım sildiler sağolsunlar 😊
Krystal Sevimaltnn Hamilelikten önce bile içim ürperiyordu benim cam silerken. içeriyi ben siliyorum dışarıyı ya abim ya eşim siliyor 😊