Miray1518 Kızlar 35 haftalık hamileyim idrarım da protein kaçağı var ve tansiyonum yükseliyor sizinde böyle oldu mu yarından itibaren doktorum perşembeye kadar idrarını biriktirip hastaneye getir dedi ama korkuyorum bişey olucak diye bebeğime