Beybyi Kızlar yeşil yosun peeling i daha önce yapıp ta memnun kalan var mı doğum lekeleri oluştu yüzümde onun için soruyorum doğumdan sonra yapmayı düşünüyorum
YavruKurtveAnnesi Beybyi lekelerimi cok kafaya takan biriydim yaptirdim ama bi seye de yaramadı, ilkten rengim açıldı gibi de sonradan yine aynı ee acısına dayanip her 3 ayda bir de yaptiramam😅😅
Eymennn1 Beybyi bende yaptirdim ama hiç bir şeye yaramadı hata cildimi daha hassaslastrdi bence hiç yaptırma daha kötü oluyor